Ais Dalam Peti tu..........

Sejuk je tengok ais dalam peti tu,
Letak dalam air nie sedap gak (walhal air dah sejuk),
Dah letak ais dalam air tu cair gak sedikit demi sedikit ais tu,
Tak sabar nak minum air tu sebab tekak dah dahaga sangat2,

"Allahuma la ka sum tu wabika amantu wa'ala rizki ka aftar  tu wa firli zunubi bi rah matikaya arhamarrahimin"

Ok2, dah boleh minum air.....
Slurpppppppppp,
Ahhh nikmat tol,
Tapi kesian ngan ais yang dah mencair dan dah sebati dalam air.....
Kelibat ais tak kan nampak dah walaupun letak balik dalam peti,
kesian cik ais,
cepat je dilupakan,
suka2 je orang nak guna,
nak campak,
pas tu orang lupakan je,
siap leh teguk minum lagi,
jasa ais selalu dilupakan,
tapi orang akan cari bila perlu,

tak pe la ais,
biarla orang nak buat mcmana pun,
yang penting cik ais tetap sejuk n COOL..........

2 juta nak join makan chocolate cadbury!:

Atiqah Sa'ahiry said...

cool je cik ais..

emy|farid said...

atiqah....... mmg cik ais cool selalu...... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...