EMO berjemaah...


*kena buat muka kompiden ngan diri sendiri dulu sebelum memulakan emo ni. 

Assalamualaikum,

Ini adalah blog peribadi saya, dan saya berhak ke atasnya *emo.

Baiklah, memulakan bicara dengan bismillahirrahmanirrahim.......
Terasa sakit jiwa dihempap konkrit ngan dugaan ni. *Manusia itu
tidak punya belas. Kenapakah?

Okay, straight foward nak cakap, ini adalah berkaitan CLAIM emy.
Kawan2 yang banyak membantu dalam emy membuat tuntutan 
claim itu terima kasih. Secara terus terang, emy harapkan claim 
itu sampai di tangan emy. Kawan2 lain melonjak keriangan bila claim
RM700 ++ telah diterima. Tapi emy bila? Kenapa?

Okay, diteruskan bicara, CLAIM tersebut hanyalah travel request dan
salah sebenarnya, ok. Takpe lagi, terus....... If benda macam tu salah
orang akaun kena betulkan, guest what, CLAIM yang tak bersalah tu
tak sampai di tangan emy MAKNANYA emy tak dapat nak baiki
kesilapan. 

Rupanya jawapan untuk claim yang tersangkut/tertunggak itu adalah 
kerana kakak akaun itu TIDAK menyampaikannya kepada saya. 
TERIMA KASIH. saya hadiahkan senyuman untuk kamu yang tak 
berhati manusia. 

Mungkin ada yang kurang faham apa yang saya perkatakan, tapi 
ayat mudahnya ialah KAKAK ITU SENGAJA TIDAK MEMBETULKAN
KESILAPAN AKAUN SAYA KERANA DIA TIDAK SUKA SAYA.
TERIMA KASIH. *KERJA ADALAH KERJA, PERIBADI TIDAK
SAMA SEKALI DAPAT DICAMPUR ADUKKAN. YOU ARE SICK! 

*emo sangat, maaf ayat digunakan adalah melampaui batasan saya. 


0 juta nak join makan chocolate cadbury!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...