Isu Cap Ayam

Assalamualaikum......

Intro jap, teringat aku ada minta email kawan aku tadi,
dia bagi email aku terus gelak. hahaha nape?

emy, ni email akubahagia**@****.com

hahaha aku terus jadikan dia bahan, kata nak nyanyi2
lagu Ku Bahagia - Melly Goeslow tu. hahaha comel gilaa.

Ok, intro abis. Actually nak mengulas isu Johan Raja Lawak
cakap pasukan bola Sarawak pasukan cap ayam.
Ok, katanya bergurau. Kalau pun dia betul2 nak cakap,
hmmm x payah la ngamuk sakan.

Ntahla, agak speechless dirasakan. Kenapa kita suka sangat
mencari permusuhan? tak nak ke berdamai? ada je yang
korang tak puas ati kan. memang la, tapi dia bukan sape2,
orang biasa je. Dia bukan makan duit rakyat ke apa, dia cakap je.

Bak kata orang, terlajak perahu boleh undur, terlajak kata...
Haaaa, biar la jadi pengajaran kat dia kali ni. Sudah2 la.
Jangan "sakai" sangat. aku penat......... :(

gambar boikot dj radio era isu komen pasukan sarawak cap ayam dj era diarah minta maaf
*apa semua ni???* jahat tol korang

p/s: aku bukan nak menangkan mana2 pihak. cuma aku tak
suka perpecahbelahan ni. penattttttttttt. bye

1 juta nak join makan chocolate cadbury!:

Aku Penghibur said...

kerana mulut badan binasa,, itu je mampu cakap

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...