Helo bro-bro.......

Salam Ramadhan semua,

Rasa berkurun tak buka blog and mengerjakan pengupdaten mengenai kehidupan
yang fasanya berjalan dengan sangat perlahan.........

Nak cecite pasal bro-bro ni, aku ada sorang abang je, abang kandung lah ye.
Tapi tak rapat sangat kot ngan abang aku ni, tak tau mana silapnya time umur aku 18
tahun ada la krisis yang sangat besar ngan abang aku ni. Nak dipendekkan cite
abang aku dah tampar aku dengan sesungguh hatinya. *maaf abang, aku cite
benda ni*

Ada benda dia tak puas ati, benda ni sampai sekarang aku tak leh lupa, tapi
lepas abang kawen, aku terima je isteri dia and anak2, cuma aku rasa aku still tak
leh ngam ngan dia.

Almaklum, abang sorang, nak bermanja kononnya tapi dah takdir ada abang macam
takde. Malas la kot nak cite pasal dia ni. OK, yang aku nak cite bila tunang aku
layan aku macam adik dia dan baru la time tu aku rasa macamana kasih sayang
abang tu, sangat protektif. *wah ayat bm aku. hehe

THANK YOU SAYANG.

*sebenarnya kekurangan idea nak hupdate.
assalamualaikum..........

5 juta nak join makan chocolate cadbury!:

Unknown said...

nana pun ada sorang abg kandung:)

bestnya raya t kakak2 n abg bg wit raya,hee...

emy|farid said...

nana~~ tol tu. gaduh2 gak, tpi nanti akan tenang balik........

Encik Fikhri said...

samo lah.den pun soghang jo abang.tigo kakak.rapat dengan kakak je.siap bergeng dengan kakak ipar lagi.tapi dengan abang,hmm..takde topik sangat la.same la kes kite.ade masalah mase kecik-kecik.selalu kena buli.

Unknown said...

sy tak de abang atau kakak.. adik ramai.. & sejak akhir2 ni selalu dengan adik..

bila dah gaduh tu.. & tak bermaaf-maafan tu rasa sedih tau..

emy|farid said...

en.fik: emy bergeng dgn abg ipar gak. boleh minjam meminjam brg abg ipar lagiiiiiiiii......
kena buli gak ngan abg dri kecik, tak tau pe masalah dia. lantak dia la. hoho
nak hupdate gak jap g ni, sabo......

nowriz: maknanya anak sulung lah ye, hehe marila kita bermaafan setiap hari ye.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...