Facebook dah bosan.

Sape setuju give me 5.
Bak kata kakak aku, ada tak benda baru selain FB ni?
Ada je, tpi bosan gak kan?

Firstly, aku mula menyampah bila FB aku
bertukar jadi timeline. Malas aku nak
bising kat Mark tu.

Secondly, bila warga2 facebook hupdate
benda aibkan diri sendiri, hupdate hal
suami isteri, umpat keji, cacian, bul*****,
bod**, hrmmm, aku yang baca status diorang
pun dapat dosa sekali ok.

Thirdly, bila budak2 kecik umur belasan tahun
asyik nak bercinta, menayang boyfren masing2
yang tak berapa nak ada. ce tanya duit dia
belanja ko tu duit mak bapak dia kan kan??
tak yah nak menunjuk sangat la dik. hempuk
kepala kang baru tau. aku dulu umur korang
nak bercinta pun aku takut, apa lagi nak tayang
muka boyfren, kompem ayah aku sebat.

Lastly, korang fikir la sendiri, aku malas nak sebut.
huhuhu
mudah-mudahan kita berkongsi ilmu di FB dan
mendapat manfaatnya. amin.......
assalamualaikum.....

yea!

2 juta nak join makan chocolate cadbury!:

zahidah seran said...

twitter jommm...=)

Norainie Angelo said...

hahaha..ya aku sukung... tp ada jua orang update statusnya kan ya cakap peduli apa ya punya fb... tp agak2 la bha kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...