Nangis Makan Megi

Assalamualaikum,
Sejujurnya akulah orang yang paling banyak
punya kelemahan,
Ketika orang dah berjaya dapat itu ini, aku
masih di sini tergapai, tercari, mengharapkan
kegembiraan yang ku cipta.
Terima kasih kawan2 blog yang selalu membuatkan
aku tersenyum, ketawa, 'pumpang' katanya.
(Faham lah mereka sape ye)

Ye, aku menangis time makan megi tadi.
Time tu tengah nengok MANIA. sape nengok
Aril nyanyi lagu Kembali Senyum?
Huwaaa, taching taching. serius, megi aku
telan macam telan tulang ikan je,

Aku terfikir mungkin nanti ye, aku akan
duduk macam ni, makan megi sorang,
menangisi megi yang tak mampu dihabiskan.
haruskah aku berperangai kebudak2kan?

itu je yang terluah
-listening Maher Zain Number One-


rindu kau comel! sangat rinduuuuuuu muahhh

9 juta nak join makan chocolate cadbury!:

Nisa said...

Aww, jangan nangis...

Encik Fikhri said...

huhu..ape sdeh2 ni..ala kn ko da nk kawen..xkn la mkn megi sorang2 kot nnti..haha

emy|farid said...

Nisa: tak nangis dah.

Fik: hahaha makan megi berdua lah nanti ye? hehe tol gak tu

eszyamin said...

nape nak nangis taim mkn megi..??

xpelah rezeki dan kegembiraan yg akak inginkan tu akan hadir, just usaha plus doa, lambat ke cepat tu lain cite, asal Allah nampak usaha kita, pahala usaha tu dah ada..

#wah ustaz2 sgt aku..

Hana Soffelia said...

Ok. Fobia tgk perkataan meggi sejak pregnant ni. hehe

Btw, Emy tak mau sedih2 ye. ^_^

mumui said...

hehe... sedih gilak tok nga aril mbak lagu mendiang abg ya... btw... dont sad2 aaa.... :)

emy|farid said...

esz: haha nangis sbb taching nengok aril nangis. haha mmg ustaz terbaik uollsss. hehe :))

hana: preggy mmg xley mkn megi, sian kat bby tau :) ok, tak sedih! hehe

mumui: sad kn? dh la bwa gmbr abgnya, huwaaaaaa :)

nanakimie said...

oo,aril nyanyi lgu arwah abg dia ye sis...huhu...sedihnya,kalo nana nengok pun sure nanges:(

Zakaria's daughter said...

awatttt makan megiiiii.hihiii.

touching sangat lettewww

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...