Asal Jumaat je......

Assalamualaikum...

Ha, malam Jumaat ni korang buat pe? ce listkan sikit, hehe

a-Lepak kedai, makan2 ngan family.
b-G ngedat ngan BF/GF..
c-Tengok SUPER SPONTAN!

yeah, jawapan aku C, hehehe sangattttt teruja kot. Malam ni
FINAL ye korang. Aku ngan kakak aku n kazen aku *panjang
tol penerangan aku* kitorang memang pilih Zizan or Johan je,
yezza,bak kata kami, yang len2 peluang tipis la...

Tapi antara Angsa Ganas n Beruang Comel aku minat group
AG, SEBAB? gabungan diorang ada Zizan n Zahid.
Tapi abe Zahid out awal sangat. baru je nak feeling2 nengok
die, dah out.

Ok, lah, meh kita enjoy nengok mereka ni, jangan putuskan
urat2 perut anda sebab diyakini mereka MENGGANAS n
MENCOMELKAN diri malam ni, yeeaaahaaaaa!


abe ku diusung pergi.. huwaa

4 juta nak join makan chocolate cadbury!:

Pha Is said...

tak minat sangat super spontan tu.. hehehe

PCL said...

pcl x dpt tgk, otw blk kpg ..dah tau kan sapa juara...pilihan terbaik mmg Zizan...tahniah rm100k + kreta..cayalah zizang.

Zul De Alexis said...

taniah pada mereka yg menang..:)

Unknown said...

johan & zizan memang lawak pun kan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...