Cikgu Yang Touching......

Eh, jangan plak salah faham ngan tajuk entry di atas ye.
tetiba teringat kat gelagat cikgu kat skolah tadi.
ada la cikgu nie cakap pasal kes disiplin murid bawak rokok pegi skolah, tetiba cikgu laki ni taching plak.
hahaha
siap cakap gni.........
"ko, rokok2 jangan sebut ar"
hahaha ye la, cikgu pun *sama* gak. faham2 lah ye.

[entry di atas tidak bermaksud memburukkan cikgu @ pun perli cikgu] just perangai cikgu kelaka.......
nak tergelak je.

p/s:cikgu pun insan biasa, tak payah nak cakap "nama je cikgu, perangai........."

haip!cikgu pun ada perasaan gak woo...... *cikgu bukan malaikat*
cikgu cuma menyampaikan ilmu dan membimbing murid, errrr sebelum aku merepek panjang, aku stop dulu yer. hehehe PEACE


*nie zaman praktikal dulu..... wallahhh, rindu* huhu

4 juta nak join makan chocolate cadbury!:

Hana Soffelia said...

Owh..Emy seorang guru eh? Sgt mulia. Patutlah cara Emy cakap soft2 je bunyinya.. ^_^

emy|farid said...

aiseh kak, soft2 ye? makaseh ye kak...... *nak kembang jap* hehe

MissCt a.k.a MuqDeq said...

Mse sco0l dulu ad gak cikgu yg sensitip.. Mmg lawak klu kenangkn smule.. Hehe

SoLy SoLicious said...

selamat pagi cekgu..heee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...