My name is Noraimi and you don't know me.

Tak tahu nak cakap bila aku tak kenal diri sendiri,
sampai orang cakap aku lari dari kenyataan hidup,
agree bila aku still tak leh nak terima Qada' dan Qadar hidup,
aku cuba,
cuma iman ku tidak sekuat kamu,
aku tahu siapa aku dan jangan menilai aku sesuka hati kamu,
biarlah penulisan ku ini membuat kan kamu marah,
yang pasti aku lagi sakit bila perasaan ku hanyalah gurauan kamu,
aku tahu semua yang berlaku punya agenda di sebaliknya,
aku menunggu saat indah itu,
aku menunggu detik itu bila perasaan yang mengganggu ku akan hilang,
bila aku berjaya membunuh perasaan yang aku benci itu......

mungkin bila aku berjaya membunuh perasaan itu aku akan lebih bahagia,
aku perlu membunuhnya dan bukan kamu.........

bahagiakan kamu lebih senang dari aku membahagiakan diriku.........

0 juta nak join makan chocolate cadbury!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...