Top 15, Lagu Pilihan 2011.

Assalamualaikum semua......
Bila orang lain update kenangan 2011, erm,
aku nak update Top 20, lagu pilihan aku untuk 2011.

1. Kalau Berpacaran-Suhaimi Mior Hassan/Anna R./Altimet.
2. Janji-Akim.
3. Pokok-M.U.H
4. Kisah Dongeng-Stacy.
5. Sedetik Lebih-Anuar Z.
6. Awan Nano- Hafiz.
7. Drama King- M.U.H
8. Cinta Teragung-Hazama.
9. Lelaki Seperti Aku-Alif S.
10. Berdua Bersatu- Fourteen.
11. Aishiteru-Zhifillia.
12. Beribu Sesalan-3suara.
13. InsyaAllah-Maher Zain.
14. Dhia-Adi Putra.
15. Ombak Rindu-Hafiz/Adira.

Nak tag:
*Shera-Akukah Ini?
*EmyZulaiha
*Sue
*Mish
*Sailaaf
*Nanakimie
*Ezad

5 juta nak join makan chocolate cadbury!:

Zahirah said...

saya ni jarang dengar lagu melayu. selalu dengar lagu english je. tu tak bermakna saya khianati asal usul diri ye. haha. tapi dengar jugalah lagu-lagu dekat atas tu. happy new year! :D

emy|farid said...

actually mmg nak listkan lgu english, tpi err byk la pulak. so, bt lgu melayu je. hehe

Ezad Skytech said...

antara senarai tu..lagu InsyaAllah paling sy suka dengar...:D

emy|farid said...

ezad: mmg lgu tu lgu pilihan jiwa

Ezad Skytech said...

tahun 2011..mmg sy jarang dengar lagu2 melayu...jarang up to date lagu2 melayu yang terbaru...nak listkan pun...lagu pun banyak yang tak pernah dengar...hee~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...