Cajon [kah-hohn]

Assalamualaikum,
sebab keterujaan aku dengan benda alah tu, aku nak update gak before tdo.
err, tak reti nak sebut, try google, pronounce die as kah-hohn tu la......



benda alah ni la, memang aku dah lama teruja ngan benda alah ni.
tapi tak tau nama. last2 aku google tulis drum box. klua la benda alah ni.
err, nape aku teruja sebab bunyi dia sedap cam drum betul. 
+ tak yah serabut nak ketuk banyak benda +kaki lagi.
ngan bemda alah yang simple ni guna tangan pun boley. 
aku amazed gila ngan benda alah ni. 

antara yang selalu guna benda alah ni BOYCE AVANUE. 
dah lama suka kat diorang ni. 
paling mengterujakan aku ialah Drama Band guna benda alah ni. 


#fokus drummer dia.
sound dia terbaik nih.

kalau la ada yang sudi ajar men benda ni. haih. suka! 
haha #tak mungkin. nengok orang len main udah ler. 

jom layan drama band! Babak Pertama!


#selalu benda alah tu guna untuk men lagu akustik je.
okbye. assalamualaikum


1 juta nak join makan chocolate cadbury!:

che mija said...

alat muzik yg unik^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...