Silakan tulis entry pengalaman cinta anda, saya baca.

Awwwww panjang tu tajuk entry.
hehe
ye saja nak bagi kesedaran #eh, kesedaran ke?
ye la, ramai yang buat entry mesti tulis macam ni...... # jangan teruskan baca jika anda tak mampu,
ATAU #entry ini untuk diri saya sendiri, ATAU #mesti ramai yang menyampah nak baca......

err, tak perlu kot nak buat ayat taching. saya sedia baca.... kalau saya tak tinggal komen, saya jadi silent reader je, ye lagi sekali SAYA YANG AKAN BACA, SAYA SUDI.....

kan sudah terang lagi diBOLD kan? so, jangan segan, luahkan entry cinta anda, saya akan baca......
sekian byebye
assalamualaikum.....

#doakan saya dapat keja, amin..... :)

5 juta nak join makan chocolate cadbury!:

pha is said...

mgkin kadang2 penulis memang tak expect org akan baca... saja menulis untuk melepaskan rindu...

Hana Soffelia said...

Kisah cinta anda pun, sy sudi membacanya.. ^_^

Amni said...

amin.. insha allah.. mudah-mudahan cepat dapat kerja.. =)



p/s: sis, yang fibre catalyst tu, 59.90 je.. =)

emy|farid said...

pha is: takut org tak bca n menyampah, sbb kebanyakan blogger ska ckp 'mcm dia sorg ada bf'. ye kot mcm melalut...... tpi best gak baca kan kan.....

hana: what a day! sbb dh lama rindu gilaaa, x update blog then bleh komen kat sni, aww rindu.....

amni: amin.... hehe

[PCL] said...

salam singgah,

yg sy komen tu sy baca sepenuhnya...kalau tak sempat habis,jd silent reader saja lah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...