HASRULHASSAN.COM - Inilah Blogku


Terima Kasih Encik Hasrul Hassan atas anjuran segmen ni....... 
Segmen ni khas untuk mereka yang follower kurang 1000 SAHAJA. 

Sangat la kurang kan follower saya. 
So, bleh la join kan? hehe

Nama Sebagai Blogger : err kadang2 Renisme konon *twilight. haha tapi paling selalu pakai EMY. 
Nama Blog : Emy's Writing Line, so? -macam marah je bunyi nama blog ni- haha
Tagline Blog : This Melody Of Life Dedicated To Him, (tagline ke?) err.... hehe
Mula Berblog : Tahun lepas.... bulan Mac kot. takde tujuan yang spesifik. just suka share everything that happened in my life. 

#nak join jom klik banner tau! assalamualaikum......

11 juta nak join makan chocolate cadbury!:

✿Terima Kasih Ya Rabb, said...

dalam usaha mempromotekan blogku, aku pun menjoinkan diri jua..mana eskrim ku?:D

emy|farid said...

sdh komen? bah, kadai.. d ngiukee ku nunggu. haha

Faztee Danisha said...

mau mkn eskkremm jugk

CINTA UNTUK KITA said...

salam.. hai.. slm knl ya..
dtg dr segmen yg sama ni.. huhu
done follow here, jemput singgah n follow me back.. tq.. ;p

Makwe Kintan said...

Salam Ukhwah emy..^__^

JunAina said...

Salam ukhwah...

Singgah dari blog hasrulhassan.

inapramli said...
This comment has been removed by the author.
pha is said...

singgah dari segment yg sama... eh, masuk jugak rupanya segment ni... hehe

Lia Irdelia said...

gudluck eh...
hehe..

:)

Ayang Anim said...

all the best.. dari same segment...

HasrulHassan [HH] said...

As-Salam.
Menarik tagline tu.

Terima kasih atas kesudian join segmen di HASRULHASSAN.COM.

Semoga bertambah rakan di dunia blogger ini dan dapat manfaat serta memberi manfaat kepada yang lain.

Sesungguhnya sebaik-baik manusia adalah yang dapat memberi manfaat kepada manusia yang lain.

Terima kasih sekali lagi.

http://www.hasrulhassan.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...