Menghargai Untuk Dihargai.....


#sesaja bunga ni, suka tengok. :)

Menghargai itu kadang2 payah..... Kadang2 kita tak sedar kita sepatutnya menghargainya......
Bila dah hilang, dah lenyap, baru terluah "nape la aku tak menghargainya?"
macam tak boleh pulak nak menidakkan qada dan qadar....

Bila kita menghargai sesuatu even kita bersedih, benda tu akan menghilangkan kesedihan.
bila kita sudah menghargai sesuatu itu, percayalah orang akan menghargai kita dan kita rasa dihargai.....

Kalau pun orang lain dapat apa yang kita tak dapat,           IT'S OK DARLING.....
Semua tu bukan masalah
semua tu hanya pinjaman dunia
esok lusa dah rebah,                                                          DONT PANIC
even kita macam                                                                JELES
there are a lots more things 
will come to us.

ok now MATLAMAT adalah?                                           MENGHARGAI BEFORE DIHARGAI.
simple kan?

assalamualaikum.........

4 juta nak join makan chocolate cadbury!:

pha is said...

belajar menghargai, insyaAllah kita akan dihargai... (n_n)

cheqna said...

insyaallah..apa yang kita beri..itulah yang akan kita dapat..dengan izin allah

Zahirah Dzulkifli said...

Setiap apa yang berlaku tu ada hikmah di sebaliknya. Tapi pengajaran tu harus diambil iktibar :)

nowriz said...

insya-Allah aku akan menghargai setiap insan yang ada di hadapan mata ku.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...