Sape pernah layan lagu KRU?

Tajuk: cam silap je. err, tak tau nak letak pe. heh....

Nak cakap benda ni, ingat tak dulu2 zaman skolah kita ramai2 layan lagu KRU? time tu fenomena KRU giler kan? err, beli kaset, cd tak kot, tapi kalau kat radio memang cari la stesen yang pasang lagu KRU.
Best giler. Lagu yang rasa best BABE, sebab pagi ni teringin nak dengar, ehehe


#meh karok bersama...
assalamualaikum.....

2 juta nak join makan chocolate cadbury!:

[PCL] said...

boleh jadikan ikon remaja dgn kejayaan mereka dlm bidang yg diceburi...

ijA said...

nk coklat cadburry...

ehh blog dah lawa dahh ne..simple.nice..xyh edit2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...