Aku Menetap Kat Indon

Aku menetap kat Indon ke ni? haish......
Sejak semalam lagi aku konfius aku kat mana.

Penuh je telinga aku dengan perkataan2 indon
Contoh: bisa, enggak.....

Aku jadi lagi tak faham bila ayah aku beli parabola tu.
Nak je aku tanya kenapa.
Tapi berbaloi ke aku tanya bila benda alah tu dah
duduk dalam umah.

Lagi jadi konfius bila mama buka siaran astro,
ayah buka siaran parabola.

Sekian, aku di Indon ni. sobsobssss :(

Rossa mabeles.cun. sekian....
Assalamualaikum

6 juta nak join makan chocolate cadbury!:

pha is said...

parabola..?

Pok Amai-Amai said...

Rossa mabeles sbb mekap die mabeles. Klu tanggal mekap...hahahah! mcm bibik2.

=p

emy|farid said...

pha is: aah.... dia mcm kuali astro gak, tpi besar ckit la...

pok amai: hehe retis kan make up teal gitu.....

LiNda said...

awk..parabola tu ape dear..hehe, kalo nk tau linda pun kdg2 rase duk kat indon sebab kat sunway ni ramai sgt indon..errr,pastu org kat umah lak suke sgt tgok drama indon..

eszyamin said...

mencik sama rossa..muka lawo tp sore x sodap pong..

emy|farid said...

linda: spesis kuali astro gak, tapi siaran semua dri indon. huhu

capik: marah nampok. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...