Kempunan!

Assalamualaikum.....

Sape yang percaya benda2 macam ni,
CONTOH : jangan menyanyi kat dapur, nanti dapat suami tua.
haha

MORAL : tak manis anak dara menyanyi kat dapur. ye tak?

Benda yang aku nak cite ni.....
2 hari lepas adik aku cite dia balik lambat sebab tolong ada
orang eksiden.
Al-kisahnya tadi ada baca kat news pasal eksiden tu, katanya.....
Kempunan makan SOSEJ. alahai.......
Korang percaya tak?

Hmm, dulu time kecik, penah buah kelapa tua jatuh atas kepala.
Al-kisah? Kempunan makan AISKRIM. haish, sejak peristiwa tu
kalau nak makan something memang dapatkan jugak.
Erk, aku dah jatuh tahap syirik ke?
Subhanallah......

p/s: apa pendapat korang?
 
sampai sekarang aku tak berani nak duduk bawah pokok kelapa.
shhhhhhh jgn gtau orang len. hehe

5 juta nak join makan chocolate cadbury!:

Pok Amai-Amai said...

Hah? Biar betul kepala pnh kena hempap dgn kelapa? Scary!

Hana Soffelia said...

Ajal maut di tangan tuhan. Dah benda nak jadi kot.. hehe

Encik Fikhri said...

tak berlubang pulak kepala ko kena buah kelapa tu..gile hape..haha..mesti beruk atas pokok tu bengang ngn ko kot..haha

Ini Kisah Tia said...

pernah dengar :)

emy|farid said...

pok amai2: maybe kpercayaan pnduduk kat cni kot. hehe aah scary gler. LEBAM kat peha.

hana: tul tu hana, ajal maut tak dpt nak cepatkan atau lmbatkan......

fikh: kalau buah durian ye kot berlubang. hahaha takde beruk la.


tia: kan...... hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...