Pierre please......... please........please......

*Sila baca tajuk dengan nada yang betul. hehe
Jika anda perasan, tahun 2012 ni memang Pierre dah cop
jadi tahun dia ke?
Berlambak2 filem dia release.....

Ok, tak kisahla, apa yang AKU KISAH sangat bila Pierre 
ajak aku date 3kali. hahaha
*EH perasan kauuuuuuuuu. hahaha

Nape la Pierre buat2 muka innocent dalam cite ni.
sangat la aku mencair, ishh.
ok2, dah la mencarut.

p/s: artikel murahan ini dedicated to Encik Fikhri. hahaha
(dia suka sangat artikel murahan yang mendedahkan rahsia peribadi)
haha jangan marah fik.


 
 
"aummmm" hehehe 

5 juta nak join makan chocolate cadbury!:

Hana Soffelia said...

Tengok tak filem Chantek? mesti emy cair tgk Pierre.. :-p

Pok Amai-Amai said...

Ouh, suke Pierre ke?

Encik Fikhri said...

sape la fikh tu kn..

ala ko ade cik abang,nk suke pierre plak..btw pierre tu mmg pelat sket ek?

emy|farid said...

hana: bru bli cd, bru nak tgk. tak tgk g. hehe tak sbr nak mencair nih! haha

pok amai2: aah, mmg suka dia. adeh. knpa la dia soft spoken sgt. sgt suka!

fik: ntah la, dia mmg mengingatkan aku ttg artikel2 murahan ni. haha
mmg dia pelat, taim date ngan aku pun dia pggil nama aku x betul sangat. dia sebut 'shayang' hahaha

emy|farid said...

fik: aku suka je, bukan nak kawen ngan dia. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...