Jarang-jarang berlaku

Assalamualaikum.....
Apa la yang jarang-jarang berlaku tu ye?
hehe takde benda sgt pun, tapi bagi aku satu kepuasan
dan kebahagiaan.

Hari ni mama SETUJU dengan semua yang aku
tuturkan. mama ni jenis cerewet, bagi dia aku
ni tak cukup pengalaman untuk bercakap.
Mama korang mesti tak macam mama aku kan?

But i always respect everything that she said.
Although sometimes jiwa ni terguris bila mama
membangkang cadanganku umpama pembangkang
yang tak menyukai idea2 kerajaan.

Ok, thats it. merapu pulak kang cite hal politik. haha

mama n Qaseh! 



4 juta nak join makan chocolate cadbury!:

Encik Fikhri said...

eh komen aku da masuk ke?erkk..

Encik Fikhri said...

cis internet lost..ape cadangan ko yang mak ko tak bangkangkan ittew?

Hana Soffelia said...

itu yg membuatkan both of u stick together..

emy|farid said...

fik: ala2 tamak nak komen smpai 2 kali. haha
berkaitan hal kerja itew.... selalu mak aku ni anggap aku ala2 budak lepasan upsr yg tak mengerti membezakan buruk baik. haha

hana: TQ hana!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...