"Nak pet sloth la....." (sloth tu pet ke?)

"Biar betik ko nak bela sloth....... euwwwww"
tu la ayat aku bila adik aku mengucapkan ayat di atas (tajuk).
Apa ke pelik sangat nak bela sloth. ceh..... tak berpekdah langsung.

"Sloth tu kan cam comel"
Hah! comel? erk, buta ke dik??!
"Dia kan gerak slow2 je"
Gerak slow tu comel ke?
Cam tu aku nak gerak slow2 gak la. haha

"Ada ke orang jual"
Adui, ko ni macam mak tak hantar g skolah je.
"Haiwan terlindung kot, sape nak jual?
ko berani, ko jual la, silap2 ko lak jdi sloth" haha
Aku, "Ko nak buat pe ngan sloth tu?"

Adik aku, "Nak suh dia panjat dinding, suh dia gayut kat 
tiang rumah"
Mak aih, educated punya jawapan. haha

p/s: adik aku ingat sloth tu cam kucing kot, bulu2.
erk, lantak la, malas aku nak cite pepanjang,
cam aku lak yang LEMBS* bila jawab soalan2 dia.

assalamualaikum......
 
*baby sloth ni comey la jugak.....

3 juta nak join makan chocolate cadbury!:

tia @ Ini Kisah Tia said...

sloth tu suka pelok2 ea? huhuu .. shomel :)

emy|farid said...

tia: euwwww x comel kot. aah yg tdo je kejenya tu. hehe

Ezad Skytech said...

eee..apa tu..gedik kejap...HAHA~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...