Contest "Aku Dan Dia" by Rizwan Ewan

Tujuan aku join contest : a) harussslaaaa ada hadiah.
                                      b) sebab nak join la...........
                                      c) sebab cam best.
                                      d) sebab tak pernah join contest lagi........
p/s : sapa nak join gak klik SINI 



ok, nie la my sayang n err aku la 2....... =)
nak dekat 1 tahun tak jumpa nie.
PJJ katakan (percintaan jarak jauh) hehe 
I LOVE U SAYANG.......

nie pun kitorang gak.......


beliau dipaksa pakai baju oren tu, sebab minat kaler tuu, 
haha lawak. 

MY SWEET FRIENDS!

cakkk cakkk, hehe
yang nie mesti ada yang kenal, orang kampung aku, hehe cik wedges.
start kawan sejak umur 11 tahun n menghabiskan study bersama sampai sekarang.


haaa, ni teman seperjuangan, dari 1st sem tinggal sama. susah senang bersama katakan.
I miss u phinaa! 
  
rasanya nie je kot kan.......
klik la sini 


7 juta nak join makan chocolate cadbury!:

Abby Salvatore said...

Gud Luck!
kalau menang bagi2 adiah ngan abby..:P

hahaha

aku dan satu said...

hahaha thank u abby!
abby join laaa~
nanti ada rezeki cket, nak wat contest gak nih, hehe

arfah said...

good luck dear! :) gambar aku ada dsana!! hihihihi

aku dan satu said...

hahaha berkat dear! macehhhhh =)

sergeant keroro said...

gudluck!! xde pasangan nak join, hehe :P

aku dan satu said...

aiseh sarjan......... =.=
cari cepat. ngan adik brdik pun boley. kwn2?

iPai said...

all the best ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...