I am the dead meat.

Watak-watak utama:
a) Encik Kembara.
b) Gadis Pagar.
c) Pemandu.

Watak sampingan:
a) Encik Pos Office.
b) Makcik di tepi jalan.
c) Kereta belakang.

Pemandu mempunyai misi untuk menghantar bungkusan untuk kakaknya dan dia juga ingin menghantar beberapa keping dokumen yang penting.
Setelah keluar daripada Encik Pos Office, dengan yakinnya pemandu ini membelok ke kanan dan pada sangkaannya kereta itu terlepas daripada disentuh oleh Gadis pagar yang maha condong ke arah jalan.

"bukk bukk bukk kreeekkkk strreeeeetttttt"

what? what happen?

Gadis pagar telah menyapa dan menyentuh Encik kembara. pemandu berasa takut a.k.a berdebar, maka terus memecut tanpa mempedulikan Kereta belakang yang membunyikan honnya. apa kejadahnya nak hon2 aku pulak? kata pemandu. bukan langgar ko pun.

untuk pengetahuan pembaca, kereta belakang itu baik hati giler sebab nak bagitahu bumper encik kembara tertinggal, maka setelah pemandu meneliti keadaan kereta. pemandu dan encik kembara berpatah balik ke tempat kejadian dan mengutip apa yang patut.

*makcik di tepi jalan saksi kejadian sahaja.

Watak antagonis: Gadis pagar. *kenapa gadia pagar condong? kenapa tak ada sesiapa yang bertanggungjawab membaiki. grr, nasib baik pelanggaran sikit sahaja.
tapi, tetap dead meat sebab TUAN VVIP empunya kereta baru mengetahuinya pagi ini. kejadian telah berlaku semalam Januari 4 2012. sekian.




2 juta nak join makan chocolate cadbury!:

Cik Wedges said...

hahahaha....lawak n tragis....hihihihihi :P

emy|farid said...

cik wedges: apa bleh buat. hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...