Handphone pun bosan.

Baru pas borak ngan kawan tadi,
wuwuwu takde topik tapi buat2 ada.
Faham tak?

Mula2 cite la pasal life masing2 sekarang,
then blur
.
.
.
blur lagi *cite ngarut je manjang.
.
.
.
pas tu aku tetiba cakap, eh aku dah
beli handphone baru, hp xperia yang ko cakap
tu memang cantik la, tapi aku tak beli pon.
beli sony gak, tapi bukan xperia.

then, mula la, dia merepek sakan,
perasan tak handphone sekarang ni sama je,
PETAK, TAKDE KEYPAD, cam bosan,
tak unik pun.
aku pun, aah kannnnnnn........ betul cakap ko.
dia merepek g, kononnya nak beli hp dulu2
yang super duper unik, limited edition.
*macam la ada jual lagi skg.

p/s: sangat setuju kan hp skg sume sama je,
brand je len2.
asslamualaikum.


3 juta nak join makan chocolate cadbury!:

Encik Fikhri said...

yeay emy blanje eskem..

btol tu emy..kalo dlu enset keypad tu sng je ak nk drive n sms..skg nk drive smbil sms gune touch screen,95% typo,5% grammar error..yang betul nye?nan hado~.haha

Pok Amai-Amai said...

Org kate, telefon bimbit kini mengalami evolusi. Hehehehe!

emy|farid said...

aah kan.. bila la dpt blnja korg eskrem ni, huhu

fik: sangat tak bleh kot nak drive n sms, kol je la mampu n sgt2 sensitif skrin tuh. hampeh

p.amai2: sama macam manusia mengalami evolusi gak kan kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...