Aku Terkesan Dengan Ceramah Ustazah.

"Anak-anak yang ..................................................... maka
akan hidup dalam keadaan yang PENUH DENDAM."

alrite, korang isi la sendiri apa yang sepatutnya dalam
runag kosong tu.
mak aih, terasa gila kot.
apakah aku yang tak celik?
apakah aku yang tak tahu hukum agama?
salah akukah?
salah merekakah?

ok, aku tak suka maki-makian, herdik-herdikkan [ada ke perkataan macam ni?] huhu
entahla, hati aku macam terus membengkak,
minta maaf sangat2, tapi aku ni seorang yang sangat OVER sensitif.
aku selagi orang tak jentik,
aku diam je.
kalau orang jentik aku, aku jadi ..................................

ok, full stop di sini,
doakan kesabaran aku tetap ada dan semakin bertambah.

assalamualaikum.

4 juta nak join makan chocolate cadbury!:

EyqaLuvender said...

nape ni kak?
sabar ek,tamo mrh2...
senyum k. =]

Gary Asip said...

sabar tu salah satu keindahan islam... :)

ashafanie said...

Nape sis..??
anyway thaz ya for d wishes..
hope u alwys dijauhi dari masalah erk..

syafiqakarim said...

hmm..kadang iqa pon mcm tu.
entah..semua bole tahu sabar tu apa.
tp xsemua mampu jadi sabar.

phm phm.
jadi,sama sama kite tingkat kan apa
patut ok?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...