Macam tak setuju.

Assalamualaikum,

Aku ni kan suka menyibuk sikit. hehe
Lagi2 hal adik aku, adik aku yang hanya sorang itu.

Bila dia cakap,
dia nak g amik offshore,
belayar tengah2 laut tu.....

Ades, bukan aku cakap keja tu tak elok,
tapi aku kenal adik aku sape, so,
macam berat hati aku nak bagi.

Budak muda macam tu,
apalah taunya?
kalau kawan dia cakap gini, gitu,
alamat adik aku tpengaruh.
Ya Allah selamatkanlah adik ku dari perkara buruk.
Jika ini pilihannya maka aku izinkan jugak.

#yang pakai cap tu,
adeh. srott.....srott...... 

2 juta nak join makan chocolate cadbury!:

eszyamin said...

MINTAK LER SI ABANG DONUT TEMANKAN..SUKA SGT OFFSHORE..

emy|farid said...

esz: hahaha tu la, tem die ckp nak bnda offshore ni, terus teringat kat pisang. hehe

ntah2 perangai sma jek. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...