Hijab Style 1992.

Sekarang ni kan, banyak sangat style bertudung,
haaaaaa kejap2, lilit, pas tu boleh lak lapis banyak2.
anyway, tak kisah la kan janji bertudung,

al-kisahnya, aku ni tak reti sangat nak berfesyen tudung,
aku start pakai shawl baru2 ni je,
*kadang2 plak tu.
then pakai tudung express *kata kakak aku,
agak selalu la, sebab terikut2 ngan mak kan,
pas tu tudung bawal, always gak la,
senang je nak pakai kan?
just nak kerongsang sana sini leceh skit.

meh terjah fesyen bertudung 1992. 

#aku yang mana sila la teka.
wahh, konvo tau. hehe bertudung ala2 ustazah gitu. 
bulatttttt. hehe

fesyen tudung 2005.

#ok, sweet tak? ahahaha kompem la aku yang bertudung kan....

see, kan dah terikut? hehe #latest!


ok dah. bye.
assalamualaikum.

#sape yang tak pakai tudung, angkat tangan! 

7 juta nak join makan chocolate cadbury!:

syafiqakarim said...

dulu kite pakai tudung mcm...
tett.bulat semacam muka.lipat sedalam
boleh.HAHAHAH. -______-
pastu bila tgk gambar lamaaaa,koyak2.
kelakar dgn muka.hahaha -____-
skng trend shawl je.hihih :D

Zakaria's daughter said...

hehe. zaman skol sis masih ayu2 gituuuu.
zaman skg kan main lipat2 smp ta npk mata macam minah endon lipatttt tuhhh.

nanakimie said...

nana pun mcm sis je, pakai tdg ekspres senang:) dulu2 takmo,kata mcm bibik la,bila dah pakai lantak la org nk ckp apapun ^-^

Encik Fikhri said...

saye tak pakai tudung..perlu ke angkat tangan?

emy|farid said...

syafiqa:kejam gak woo koyak gambo, hehe xde lah kenangan lgi, hehe

z.doter: bebenor tul melipat tudung, hehe

nana: sama la kita kan, asal tutup aurat.

fikh: harus angkat tangan! angkt ketiak sekali haha

sue perbs.. said...

haha.. memg mcm2 fesyen tudung skrg.. tk brani nk pkai pelik2.. yg pnting tutup apa yg patut..

AiSyA LiEzA said...

fesyen sekarng banyk sgt n terlalu berani lak tu.. ekkekeke... *selesa tudung bawal je.. hek3.. :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...