Blood is Red.

Assalamualaikum....

Betul ke tajuk tu?
eh, biarkan la. hehe




alrite, dah cek anda golongan darah yang mana?
kalau tak cek g, pegi hospital terdekat. hehe
emy darah type ............................................A,

mari kita mengkaji golongan darah A ni, :
[a] cenderung untuk stress dan sangat sensitif.
ye, mengaku.

[b] mudah hilang minat.
ye, mengaku.

[c] pelakon terhebat.
ye, sayalah orangnya. lagi hebat berlakon dari rosyam noor. eh* hehe

[d] kuat marah.
ye jugak, tapi cepat kool balik.

[e] ambil masa yang lama untuk sembuhkan luka di hati ku.
alahai, betul. even now i can feel the pain. *mak aih.

#the rest ada gak yang betulnya, tapi tak bape sangat la.
so, if u are in the same blood type as mine, please contact me if u need blood.
#WAHHH! macam vampire pulak. hehehe

3 juta nak join makan chocolate cadbury!:

Shuk_ArChie said...

I need you blood please.. utk derma kat hospital... hehehe.. wow nice info.. thank you for sharing this :D

emy|farid said...

anda berdarah A?
ok siap untuk pos. hehe

AiSyA LiEzA said...

saya berdarah o... hehehhe,,, :D betul la tu xsuka pada y tidak berterus terang.. ahaks!! :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...