Fenomena Kids Modelling.

Assalamualaikum,

Daniel Hyunoo Lachapelle.
   
   
#sebab dia sangat comeyyy [boleh menyebabkan ibu mengandung pitam], aku paksa korang layan pic budak ni... hehe 
muka budak ni penuh ekspressi. kalau aku yang amik gambar dia ni awww memang terus amik inhaller. hehe
comel sesangat.

Dennis Kane.
 
 
 
 
#yang ni comey gak. budak ni pandai buat pose macho. nyamuk nak hisap darah dia pun segan. 
[mereka yang tidak mempunyai daya ketahanan tubuh yang kuat dilarang merenung gambar mereka lama2,
dikhuatiri terus koma sebulan]. haha

just enjoys... FB FANPAGE DANIEL HYUNOO LACHAPELLE
FB FANPAGE DENNIS KANE

9 juta nak join makan chocolate cadbury!:

Aki said...

hohoho.. kecil2 lagi,sudah pandai begaya kan?? he he he.. :D

Pok Amai-Amai said...

Agak2 kanak2 comel mcm nie g skool tak? Iyelah kan, mak2 budak yg jdk model nie selalu obses dgn offer dr agen. Huhuhuhu....

Encik Fikhri said...

alamak comel sangat tak budak ni?geram pulak tengok nye.rase nak gigit2 je..

mumui said...

cute! hehe

sailaaf said...

comel nya. besar nnt mesti hansem.

zareliqa afiqa said...

Kecik2 da pandai cari duit.Untung2~ :)

eszyamin said...

germnyerr...aku suka sgt budak2 comel..ceh sape yg x suka kan? nk cium2 jer..anak sapa la ni ek?

emy|farid said...

aki: bakat semulajadi, budak2 mmg suka camwhore. hehe

pok amai2: maybe ada tutor sendiri kan?

e.fikhri: cepat2 la mengandung. haha

mumui: :)

saailaf: aah dh terbayang kehenseman diorg.

afiqa:kaya2, hehe

eszyamin: cepat2 la mengandung. hehe anak sndiri pun comel. diorg ni korea+australian. shomelllll

eszyamin said...

diorang? bukan org yg sama ke semua tu..patut cm lain. tp yg atas lagi shomel ngat leww

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...