nak Louis Koo ke nak Daniel Wu. erk nak dua2!

nape aku suka? 
sebab dia gelap, suka lelaki gelap ni, 
tak bape minat yang putih2. hehe
louis koo ni sanggup warnakan kulit dia sebab nak kaler macam tu.
[wow!] 

alala yang ni lagi ensem.
susah tul nak pilih ni. ermm
*mak nak menantu yang mana?
haha 

orait, sebenarnya nak cite yang diorang berlakon dalam 
movie Hong Kong terbaru,
filem romantik + action.
addicted giler ngan cite2 hongkong. 
best babe!
siap ada kontest lagi ni, 
boleh kunjungi FB diorang n jawab 1 daripada 2 soalan.
ada lagi, sila la buat esei pendek, nak pilih antara
LOUIS KOO @ DANIEL WU ni,

Hadiah: 
pemenang akan dibawa ke Hongkong (untuk 2 orang),
ada samsung galaxy tab and voucher.
pe kata kita sesama join, 
emy tengah mengarang esei ni, SEYES TAK TIPU TAU.
jom terjah FB ILIKE CM

#korang jangan jeles kalau emy g melancong nanti. hehehe 

ouh suweeet nya mereka ni.... :)




6 juta nak join makan chocolate cadbury!:

Zakaria's daughter said...

alaaaaa. louis koo leeeee hemsemm

eszyamin said...

abam farid lagi ensem per..jgn nk curang sangat!! hewhewhew

Cik Farz said...

aaaaa... bring me with u to hongkong ! haha XD

Pok Amai-Amai said...

Ooo...awak suke chinese look ye?

Encik Fikhri said...

jgn nk menggatai sangat ye.report kang kat cik abam baru tau..

emy|farid said...

z.doter: aahhhhh ensem nyaaaaaa dia!

esz: abam farid harusla. hahaha tpi tetap gak nak pilih mereka ni.

cik farz: kamon! kita g hongkong sama!!

pok amai2: suke2 hehe

en.fik: report le kat abam, abam memahami uuuuu. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...