Aku Tak Suka Baca Buku, Tapi Suka Beli Buku

Hepy2 je.... sampai buku2 ni kat tangan, dah seminggu cam meroyan tunggu pak posmen hantar buku. akhirnya hari ni sampai gak. suka aihhhhh.........


*kenapa beli buku ni??
jawapan skema : SEBAB penulis buku nie penulis cite twilight tu. *adeh* hahaha
--tak baca lagi, baru godek 2, 3 mukasurat-- haha


*buku nie pulak??
jawapan gedik : sebab encik RP nie la.... hekhek
--asyik belek2 je, baca tak. bukan apa, penuh ngan gambar--


the host --- klik la kalau nak baca sinopsis. *sinopsis je. hehe


Robert Pattison ---klik sini nak tengok update encik Rosli Pak Son a.k.a Robert Pattison. (erkk dah islam ke?) hehe gurau

12 juta nak join makan chocolate cadbury!:

Run Away said...

tak penah beli buku...hek...nak baca pinjam je ar....;d

Hana Soffelia said...

Hahaha perangai sama. If, g mall, pantang nmpak kedai buku, berjam2 spend time dlm tu, belek2 buku. Hana pun gedik bulu buku. Sekali borong 3 4 biji tp sebijik pun belum hbs baca. hehe

siti kektus said...

novel bi mmg kita jrg baca lah. baru baca 5 m/s dah ngantuk. hukhuk

emy|farid said...

runaway: pinjam pun best gak, tpi best bila ada koleksi. hehe

kak hana: sama la kita! haha tpi bukan membazir kan? free2 leh tgk2 blik.

cik kektus: ala, emy bukan nya baca n faham sgt all d words. tpi suka nak tgk words bru. jom2 baca buku. hehe

nowriz said...

hihi.. last baca novel eng.. pakwe beli kan.. lepas tu.. haremm kmk nak baca.. hihi

Umie Artoqiemie said...

hahahaha.. pelik betul kau, beli buku belek2 .

Lelaki Ini said...

tak minat beli buku..
suka baca yg owg beli..
so..
boleh pinjam??
hahahaa

cik pulau said...

wewittttt..
buku omputeh tu.
cik pulau baca buku omputeh yg tajuk roswell je..
yang lain tak penah.. hahaha..
tapi kalau novel melayu memang hantu.. ekekeke

emy|farid said...

nowriz: meh2 bca ngan saya. hehe

umi: harus belek2 dlu, pas bosan belek bru baca,

lelaki ini: sila pinjam, sy izinkan, tapi kena la cas cket, cukai. hehe

cik pulau: bukan nya paham byk sgt pon, suka je nak mbca. novel mlayu suka skip byk sgt, rugi kalau beli, pinjam ngan cik pulau je la. hehe

SoLy SoLicious said...

nk pnjam bace buleh??heee

Ary Yung said...

siok tah urang atu eh...pat dating2 ngan encek RP udah..hehe..aku telan aek lio jak la..haha

emy|farid said...

ary yunggggg: aok la, ko jelez? ko ada? hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...