Layan......


*mungkin ramai tak suka AF, tapi aku mengaku aku suka dulu. 
hehe
best pe kannnn, tetiba tadi terlayan kenangan AF. suka time AF 2 ni, best. :)

9 juta nak join makan chocolate cadbury!:

[PCL] said...

dah tinggal kenangan semua tu..start AF2 baru mula mengenali Astro...haha.

^^nu[dd]yra^^ said...

yeah...dalam banyak2 af memang AF2 je pon yg paling best...

^^nu[dd]yra^^ said...

yeah...dalam banyak2 af memang AF2 je pon yg paling best...

Cik Purple Pinkypuff said...

af2.. memang best! masa tu la cp fanatik giler ngan adam.. hehehe.. sampai dress up pon sebijik can adam..hahaha

Fara said...

Zaman nie zaman sy suke sgt tgk AF! Hahahaha...bile dan berusia mcm nie, AF tu dah mcm tak bape nak teruja sgt!

Nurnajwa KZ said...

Kte pon suka AF2 :) Waktu tu pling best, hehe.

emy|farid said...

PCL: time af1 sedar tak sedar je tengok. haha af2 bru teruja

nuddyra: af1 pun beh gak, tpi rmai tak tgk.

CPurple: fanatik zahid. hehe

fara: mmg zaman ni sume dok meroyan ngan af. hehe

najwa: suka sangat!

cik sakdi said...

af2 xada estro..af3 baru ada. hehehe

nanakimie said...

nana suka jgak..hehe...tp jrg nengok...kat hostel xde astro..slu ngk ulangan je kat umah ^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...