Malu ke Kontrol?


Sebelum baca ayat seterusnya sila bersedia untuk rasa meluat. hehe
Mesti ada antara korang yang pernah mengalami situasi ni.
Ok, aku tak malu nak mengaku, ye aku selalu buat. haha

Kes time makan breakfast/lunch/dinner:

SITUASI 1 (berdua je)
Dia: b, nak makan pe?
Me: tak nak lah makan yang, minum je.
Dia: eh, pulak. kang lapa lak.

-buat muka masam cket. 

Dia: ok, tak yah ah. sayang tak paksa.

SITUASI 2 (ngan member2 dia)
Dia: b, order la....
Me: sayang la order. Tak tau nak makan pe.
Dia: erm, ok, yang nie amik 2 set.
Me: eh, 1 set cukup la yang.
Dia: nak makan kongsi? ok. (dia buat muka cket, aku paham je)

sebenarnya kedua2 situasi di atas adalah disebabkan aku segan nak makan kat khalayak ramai. lagi2 kalau member dia ada..... ish, nak telan pun cam ada batu kat tekak. 
situasi ni bukan sebab aku nak romantik ke apa, hakikatnya aku memang segan nak makan kat khalayak ramai. padahal aku lapa je kadang2. ** SAYA SEGAN. sekian. :)






9 juta nak join makan chocolate cadbury!:

sobri yaacob said...

he..he..
kalu sgan jawapnya lapar la perut :)

cik pulau said...

hahaha..
standard la tu..
biasanya pun mesti segan.
pastu cakap la kenyang ke.
hape ke..
padahal punya la lapar.haha

zahidah seran said...

ruginyaaaa...
bab makan akak tak malu..kesian kat perut..hahaha...

siti kektus said...

kite kalau fikirkan control, mau kebulur. haha nanti perut merajuk lagi payah. so, baik kite makan saja. ;)

SoLy SoLicious said...

segan2..tp bila perut bnyi, haish,..malu..heee

cik nAdyYa ツ said...

unt0ngla ade owg sygg ^^,

malu kot !
;p

emy|farid said...

sabri: hehe memang lapar la, hehe

cik pulau: memang, tapi kalau dah kawen xde nya segan kot kan kan. hehe

kak zahidah: hehehe mmg rugi tapi encik tunang kuat makan, hehe

soly: kalau ngan org len mmg x kontrol, segan kot ngan tunang.

sitikektus: mmg tak ar kebulur. hehe lepas tu g tapau makan. hehe

ciknadya: mesti ada yang syg ciknadya gak kan kan

MissCt a.k.a MuqDeq said...

Mmg x segan dr 1st tym jmpe.. Siap order mkn ngn mnom ikut tekak je.. Sbb x segan tu la lekat smpai skrg.. Hihihihi

emy|farid said...

hehehe best nye ct x segan.... nak gak la tak segan2 pas ni. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...