Wed Wed Wednesday!


Ok, fokus kat M.Zul. hahaha
Mesti korang rasa pelik kat aku, ramai je rasa pelik..

Soalan diorang : Nape minat MZul? 
Jawapan me : Err, saja suka tengok dia mengacara. KOol je. 

Kalau orang len mesti tengok Fedtri Yahya o Elly Iskandar.
Aku tak, aku MZul. hehe suka orang2 yang kool. tak banyak cakap n senyum ja

p/s : *minat tengok je. 

Ok, al-kisah gambar di atas diorang men masak2 french toast. Kalau bab masak n makan mesti bagi Mzul. 
Pas tu yang tak bleh blah MZul puji masakan dia cam ni "Ini la french toast paling sedap yang pernah saya rasa" ye la tu, hahahaha

MZul nie tak silap aku Bos Gua.com.my tu...... 
Nak usha Mzul, Facebooknya SINI, 
Ni pulak blog MZul SINI. 

3 juta nak join makan chocolate cadbury!:

nowriz said...

mzul ni softspoken.. sy peminat ally dengan abby.. :)

emy|farid said...

haah, kalau pmpuan mmg suka abby fana.

SoLy SoLicious said...

xminat..teheee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...