Pakai tudung ke tak ni?


Tetiba semangat nak mengupdate nih. 
Ada la seseorang kat dalam FB punya status ni, buat status macam marah2 plak. 

Katanye:

*berbunyi macam ni la, Kalau nak pakai tudung ni, bukan nak ikut trend, pegi majlis n function baru pakai tudung. tak guna gak, aurat kena la tutup. *sekian.

bagi aku la kan, tak payah la kita nak cakap sampai macam tu sekali. dah baik la jugak tu dia2 tu nak pakai tudung. tak pe, nanti2 Allah bukak kan hati dia nak tutup auratnya tu, jangan terkejut kalau dia nanti lebih BAIK dari anda. 

bagi nasihat adalah lagi baik, daripada mengutuk. ye tak? okbye. assalamualaikum....... salam jumaat

kredit pic : Qaseh Farisya Binti Ahmad Farhi.

6 juta nak join makan chocolate cadbury!:

zahidah seran said...

comel pic kecik bertudung tu...=)

Hana Soffelia said...

Menegur secara berhemah lebih baik dari mengutuk mcm tu. ^_^

emy|farid said...

kak zahidah: ank buah, hehe mak buah nye x comel pun. hehe

kak hana: betul, x bek ngutuk2 tau

Puan tia said...

comellllll nya budak 2..heheh

Hermin said...

ha'a xpyh nk kutuk2...tngok2 nnt org tu jd lg baik...:D

AiSyA LiEzA said...

menegur kena ada caranya.. :D InsyaAllah Allah bukakan pintu hatinya.. sama2 la kita berdoa.. :D *btw. comel budak kecil tu.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...