Perlu ke aku tulis nie?

Sebelum baca apa yang aku akan tulis ni, fans k-pop sila jangan teruskan bacaan. ngeeeeee i'm sorry ye.

Sekarang kan ramai sangat retis Msia nie ala2 k-pop kononnya. aihhhh bukan tak boleh ye sayang, cuma agak rugi kan bila identiti negara hilang begitu sahaja sebab taksubkan negara lain. nak lagu ala2 k-pop, baju ala2 k-pop, nak nari2, adoyai. stop it people.

Sebenarnya nak untung je lebih, nak ikut trend bebudak sekarang, sebab mereka minat k-pop, tapi adakah makcik2 minat k-pop gak? hmmm, bukan tak boleh minat k-pop, cuma nak minat tu tak payah la nak ikut2 kan?

p/s: aku dulu2 minat inuendo, ruffedge, v.e. bebudak sekarang kenal ke mereka nie?

*sekadar pendapat ye, tak mao marah2. peace! assalamualaikum......


12 juta nak join makan chocolate cadbury!:

^^nu[dd]yra^^ said...

aku x minat k-pop tapi aku memg suker layan citer korea....;)

emy|farid said...

hehehe aah, yg cite korea mmg best!

BlueiceButterfly said...

~da sesetengah ja yang best..:)

Dida mumin♥ said...

ooh..manusia mmg suka dan mudah terikut-ikutkan perkara2 mengarut sis...:)
cuma kasihan pada mereka bila mereka tidak berpijak pada realiti, daripada dok menyanjung org/bangsa lain lagi bangga bila mampu kelihatan outstanding dgn identiti sendiri kan?

Hana Soffelia said...

Entah. Ramai sgt dah yg nk jd ala-ala K-Popnya. Apa salhny buat M-pop. Pakai baju melayu, blh rap lg. Kelassss gtu.

lynda salim said...

its all about fad and will be trend kut :)

**chill beb :D

Addin said...

kenapa agak agaknya dorang minat k-pop ek ?
addin tak kenal pun artis korea. agaga noob =.='

Aki said...

ha ha ha.. innuendo,ve and ruffedge da begabung tubuh kumpulan nasyid.. lupe ar name grup die.. ktak tok miak swak nak??

Nurnajwa KZ said...

Skrg M-POP XD

cerita best said...

NICE BLOG....pakjoe nk bg tau nie pakjoe ada byk lg tip blog yg nk bg kt tuan blog jemput siggah ke laman blpg pakjoe jgn lpa tau sbb pakjoe dh follow...follow pakjoe blk heheh

zahidah seran said...

kalau akak muda remaja tah2 minat gak kpop..
sebab dah lanjut usia,idaklee..=P

Daddylicious said...

kpop...popcorn suka ar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...